Betalen met iDeal Visual Steps op Twitter Visual Steps op Facebook

Bestelinformatie

Op deze webpagina vindt u alle informatie die betrekking heeft op het bestellen van een boek (of een ander product) bij Visual Steps. Het is aan te raden deze informatie te lezen alvorens over te gaan tot een aankoop. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mailadres klantenservice@visualsteps.nl.


Registreren
Als u voor de eerste keer een product bestelt, moet u zich eenmalig registreren. U vult dan uw gegevens in en kiest daarbij zelf een wachtwoord. Dat wachtwoord heeft u nodig bij het bestellen. Het wachtwoord is een veiligheidsmaatregel die voorkomt dat andere mensen onder uw naam producten kunnen bestellen. Na registreren ontvangt u een bevestigingse-mail met het mailadres en het wachtwoord dat u heeft ingevuld. Print deze mail en bewaar hem.


Bestellen en het winkelwagentje
Uw winkelwagen Als u op de website een product gevonden heeft dat u wilt bestellen, kunt u deze aan uw bestellijst toevoegen door op de knop Bestel naast het product te klikken. Hierna krijgt u meteen de inhoud van uw winkelwagentje (de bestellijst) te zien met daarin het betreffende artikel. U kunt hier eventueel het gewenste aantal exemplaren aangeven. Vervolgens kunt u verder gaan met winkelen. De artikelen blijven in uw winkelwagen zitten.
Op uw bestellijst (de inhoud van uw winkelwagentje) worden alle producten getoond die u heeft geselecteerd. U kunt door de hele site producten toevoegen aan uw winkelwagentje. U komt terug bij uw bestellijst door op Uw winkelwagentje te klikken boven aan het scherm.
Voordat u bestelt kunt u alle gegevens nog controleren. U kunt ook artikelen uit uw winkelwagentje verwijderen. Dit doet u door in de winkelwagenlijst te klikken op de prullenbak achter de titel:


Snel bestellen
Als u al weet welk(e) product(en) u wilt bestellen, kunt u kiezen voor Bestel snel. U ziet dan een lijst met al onze producten. Klikt u op de knop Bestel, dan wordt het product in het winkelwagentje geplaatst. In het volgende scherm kunt u eventueel het aantal exemplaren veranderen, verdergaan met winkelen, of naar het afrekenscherm gaan.


Bestellen voor bedrijven, opleidingen en instellingen
Bedrijven, opleidingen en instellingen kunnen bestellingen per e-mail aan ons doorgeven. Vermeld de titel(s), het aantal exemplaren, het factuuradres en het afleveradres en de gegevens van de contactpersoon. Stuur uw bestelling vervolgens naar e-mailadres bestelling@visualsteps.nl.


Bestellen buiten Nederland
Bestellen vanuit een land buiten Nederland is op dit moment nog niet mogelijk!

Woont u in België?
Dan kunt onze Visual Steps-boeken o.a. bij de Standaardboekhandels of de FNAC aanschaffen, of bestellen indien ze niet voorradig zijn. Meer informatie over verkoopadressen in België krijgt u via info@denis.be Ook kunt u de boeken via internet bij www.bol.com bestellen.

Woont u buiten Nederland of België?
Dan kunt u de Visual Steps-boeken bij www.bol.com of www.bruna.nl bestellen.


Inloggen
Als u een bestelling gaat afrekenen, moet u uw inloggegevens invullen: dat zijn uw mailadres en het wachtwoord dat u bij uw registratie als klant heeft opgegeven.


Afrekenen
Als u alle producten die u wilt kopen in uw winkelwagentje heeft gedaan, kunt u gaan afrekenen. Hiervoor klikt u op deze knop Naar betalen. U moet nu eerst uw gebruikersnaam en uw wachtwoord invoeren. Daarna kunt u de volgende stappen uitvoeren: het controleren van uw bestelling en het afronden van het afrekenen.


Betalen
Betalen met iDeal Betalen geschiedt via iDeal. Heeft u al eerder bij Visual Steps B.V. besteld en zijn er daarna gegevens gewijzigd, bijvoorbeeld uw adres? Dan klikt u eerst op Naar betalen en logt u in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens kunt u ervoor kiezen uw gegevens te wijzigen. Nadat u de bestelling hebt afgerond ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging van de order.

Zoeken naar een product
Bent u op zoek naar een specifiek product, dan kunt u de site doorzoeken op (delen van een) titel, auteur, ISBN of een trefwoord. Klik daarvoor op Zoeken en volg de aanwijzingen op het scherm.


Wachtwoord vergeten
Bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u uw wachtwoord opnieuw laten opsturen. In het inlogscherm van de afrekenprocedure ziet u de mogelijkheid om uw wachtwoord op te vragen. Het wachtwoord wordt direct naar u toegestuurd.


Uw gegevens wijzigen
Het is mogelijk uw gegevens te wijzigen. Hiervoor gebruikt u bij het afrekenen de knop Gegevens wijzigen. U kunt nu de veranderde gegevens invoeren en bevestigen.


Bevestiging van de bestelling
Als u een bestelling heeft afgerond, krijgt u per e-mail een bevestiging van de bestelling. Mocht er onverhoopt iets niet kloppen, neem dan contact op met de klantenservice via e-mailadres klantenservice@visualsteps.nl.


Problemen bij het bestellen
Soms kan het gebeuren dat er iets mis gaat met de verbinding. Als u gewoon aan het surfen bent, is dat geen probleem. Maar als u net bezig was met een bestelling is dat erg vervelend. In dat geval kunt u het beste een nieuwe bestelling plaatsen. Omdat de eerste bestelling werd onderbroken, kunt u ervan uitgaan dat deze is komen te vervallen. U kunt zien of de bestelling afgerond was door te controleren of u een bevestigingsmail heeft ontvangen van Visual Steps. Heeft u geen mail ontvangen, dan is de bestelling niet afgerond en is deze dus vervallen.
Mocht u daar desondanks toch niet gerust op zijn, dan kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice van Visual Steps B.V.: klantenservice@visualsteps.nl.


Verzendkosten
Bij een bestelling voor 20,00 euro of meer wordt uw bestelling gratis verzonden. Anders betaalt u een vast bedrag van 2,45 euro als bijdrage aan de verzendkosten.


Levertijd
Producten die besteld worden via deze bestelservice worden binnen 5 werkdagen afgeleverd. Wij zijn hierbij echter afhankelijk van Postnl.


Prijzen
De prijzen op de website zijn vermeld in euro's, inclusief BTW. Vermelde prijzen zijn onder voorbehoud.


Tijdelijk niet leverbaar
Het kan voorkomen dat een product tijdelijk niet leverbaar is, bijvoorbeeld omdat het in herdruk is. U kunt het boek dan niet bestellen. Het beste advies dat we u kunnen geven is om regelmatig onze webwinkel te bezoeken om te zien of het product weer leverbaar is.


Privacy
Visual Steps respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Visualsteps.nl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.


Leveringsvoorwaarden
Levertijden (binnen Nederland)
In principe heeft u de bestelling binnen 5 werkdagen in huis, ervan uitgaande dat de artikelen leverbaar zijn. Visual Steps B.V. is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging die optreedt bij de bezorging door Postnl.

Retourneren
In geval van beschadiging heeft u het recht om te reclameren. Als een product defect blijkt, wordt meestal een nieuw artikel geleverd, of indien dit niet mogelijk is vindt stornering (terugstorting) plaats van het aankoopbedrag. Daarnaast heeft u recht op 14 dagen bedenktijd vanaf de dag van ontvangst van het bestelde product. Vanaf het moment van annulering moet de aankoop binnen twee weken worden teruggestuurd. Visual Steps betaalt het bedrag vervolgens binnen veertien dagen na het bericht van de annulering terug.
Indien het volledige pakket boeken wordt geretourneerd, worden ook de verzendkosten teruggestort.

Fouten
Visual Steps B.V. is niet verantwoordelijk voor druk- en zetfouten op de site, in nieuwsbrieven of in andere communicatie-uitingen. Aan onjuiste prijsinformatie of overige informatie kunnen geen rechten worden ontleend.


Algemene voorwaarden van de Visual Steps webwinkel
Lees de volledige tekst (PDF-bestand) van de algemene voorwaarden »


Contact met Visual Steps (klantenservice)
Heeft u vragen of opmerkingen, neem dan contact op met de klantenservice van Visual Steps. Het e-mailadres is klantenservice@visualsteps.nl.

 

Printervriendelijke pagina

ga naar boven